Regulamin Sklepu Internetowego Evadrives.pl 1. Postanowienia ogólne 1.1. Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem evadrives.pl (dalej „Sklep”). 1.2. Sklep prowadzony jest przez EVADRIVES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, z siedzibą w 30-554 Kraków, ul. Zamknięta 10/1.5, zarejestrowaną w Sądzie Rejestrowym w Krakowie pod numerem KRS 0001071475, REGON: 527032466, NIP: 6793283880. 1.3. Numer rachunku bankowego: 07 1020 4287 0000 2002 0211 1680. 1.4. Kontakt ze Sklepem możliwy jest pod adresem e-mail: evadrives.pl@gmail.com. 2. Definicje 2.1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupów w Sklepie. 2.2. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów niezwiązanych bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową. 2.3. Towar – produkty dostępne w Sklepie, w szczególności dywaniki samochodowe, organizery bagażnikowe i pokrowce samochodowe. 2.4. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży Towaru. 2.5. Umowa sprzedaży – umowa zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu. 3. Zasady składania zamówień 3.1. Zamówienia można składać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. 3.2. Aby złożyć zamówienie, Klient musi dokonać rejestracji lub zakupów bez rejestracji, podając wymagane dane. 3.3. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia do realizacji. 3.4. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie potwierdzenia zamówienia przez Sklep. 4. Ceny i metody płatności 4.1. Wszystkie ceny Towarów są podane w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. 4.2. Sklep akceptuje następujące metody płatności: • Przelew bankowy na numer konta: 07 1020 4287 0000 2002 0211 1680 • Karta płatnicza (Visa, MasterCard) • Przelewy internetowe (np. PayU, Przelewy24) 4.3. W przypadku braku płatności w terminie 7 dni od złożenia zamówienia, zamówienie może zostać anulowane. 5. Dostawa 5.1. Towary dostarczane są na terenie Polski oraz wybranych krajów UE. 5.2. Koszt dostawy jest zależny od wybranego sposobu dostawy i jest podany podczas składania zamówienia. 5.3. Termin dostawy wynosi od 1 do 7 dni roboczych, w zależności od dostępności Towarów i miejsca dostawy. 6. Prawo odstąpienia od umowy 6.1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru. 6.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument musi poinformować Sklep o swojej decyzji w formie jednoznacznego oświadczenia (np. e-mail). 6.3. Konsument jest zobowiązany do zwrotu Towaru w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. 6.4. Zwrot płatności nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego Towaru. 7. Reklamacje 7.1. Sklep jest zobowiązany do dostarczenia Towaru bez wad fizycznych i prawnych. 7.2. W przypadku wykrycia wady Towaru, Klient ma prawo złożyć reklamację w terminie 2 lat od daty zakupu. 7.3. Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: evadrives.pl@gmail.com, załączając opis wady oraz dowód zakupu. 7.4. Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. 8. Ochrona danych osobowych 8.1. Administratorem danych osobowych jest EVADRIVES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. 8.2. Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z przepisami RODO. 8.3. Klient ma prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia. 9. Postanowienia końcowe 9.1. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany będą obowiązywać od momentu ich opublikowania na stronie Sklepu. 9.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego